7 Mart 2008 Cuma

Zico, İnter'i istiyor

Brezilyalı gazeteci Duarte'den, ülkesindeki Zico sevgisi tarifi: "Rio'da insanlar Noel'i 3 Mart'ta kutlar. Çünkü bu, 'Mesih' yani Zico'nun doğum tarihidir"İngiltere’nin ünlü gazetelerinden The Guardian’ın internet sitesinden yayınlanan “Football Weekly” adlı radyo programına katılan Brezilyalı gazeteci Fernando Duarte’ten çarpıcı sözler. O Globo’nun muhabirliğini yapan Duarte, Zico’ya övgü yağdırırken, “Rio’da insanlar Noel’i 3 Mart’ta kutlar. Çünkü bu, ‘Mesih’in yani Zico’nun doğduğu tarihtir” dedi. Brezilyalı hocanın yedek kulübesinde durmasının bile yettiğini ileri süren Duarte, “Çünkü kadrodaki birçok oyuncu, çocukluklarında ona tapıyordu. Şimdi aynı adam, onların teknik direktörü. İnsanlar ondan çok şey bekliyor ama Zico, hâlâ öğreniyor” değerlendirmesinde bulundu.

‘Uğura inanıyor’

Tecrübeli hocanın güzel futbol düşkünü olduğunu kaydeden Brezilyalı gazeteci, şunları söyledi: “İstanbul’dayken yaptığımız görüşmede bana, ‘Sırf sonuç için oynamak istesem, inan bunu yapabilirim. Ama beni asla bütün takımı savunmaya çekip, bekletirken göremezsin. Benim, güzel futbola bağlılığım var’ demişti. Sevilla maçı sonrası çok mutluydu. Uğura inanan biri olarak, İstanbul’daki çeyrek final maçına da gitmem gerektiğini söyledi. Çünkü Kadıköy’deki Sevilla maçında tribündeydim. Zico’nun önümüzdeki sezon Milan’da Ancelotti’nin yerini alabileceği söylentisinin ortalıkta dolaştığını iddia eden Duarte, son olarak Sevilla’da penaltı atışlarından önce Brezilyalı hocanın, kaleci Volkan’a, ‘İki büyük hata yaptın. Şimdi çıkıp bir kahraman mı olacaksın, yoksa hayatın boyunca bu utançla mı yaşayacaksın?’ diyerek onu motive ettiğini sözlerine ekledi. Kendisine ait internet sitesine konuşan Zico, çeyrek finalde İnter’i istediğini kaydetti. Son 8’e kalmanın inanılmaz bir duygu olduğunu vurgulayan Brezilyalı hoca, “Japonya’da da böyle bir heyecan yaşamıştım ama bununla karşılaştıramazsınız. Başarı beni geliştiriyor ama hâlâ öğreniyorum. İnter’le karşılaşmak istiyorum. Grup maçında onları evimizde yenmiş ancak İtalya’da kaybetmiştik. Son 8’deyiz ve daha fazlasını istiyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

 
spor haberleri-spor haberleri-İzmir spor-youtube