27 Mart 2008 Perşembe

Aurelio Fenerbahçe'de kalacak mı?


FENERBAHÇE’nin Brezilya asıllı Türk futbolcusu Mehmet Aurelio, yurt dışından gelen cazip transfer teklifine kibarca "hayır" dedi. Geçtiğimiz sezondan beri yıldız futbolcuyu renklerine katmak için büyük çaba harcayan İspanya’nın Valencia Kulübü Aurelio’nun kapısını bir kez daha çaldı. Menajer Bayram Tutumlu aracılığıyla, Aurelio’ya haber gönderen yöneticiler, 7 milyon dolarlık bonservis bedeli ödemeye hazır olduklarını bildirdiler.Chelsea pazartesi geliyorDevre arasında da transferi gündeme gelen ancak Fenerbahçe Yönetiminin olumsuz tavrı nedeniyle vazgeçilen transfer görüşmelerine yeniden hareketlendi. Bu yıl sözleşmesi biten ancak, 1 yıllık opsiyonu bulunan Aurelio menajerine, "Ben Fenerbahçe’de çok memnunum. Burada büyük bir sevgi görüyorum. Kimseyle herhangi bir problemim yok. Ailem de, çok mutlu. O yüzden ayrılmayı düşünmüyorum" dedi.Aziz Yıldırım ile sık sık görüştüğünü ve futbol yaşamını Fenerbahçe’de noktalamayı planladığını vurgulayan Aurelio, "Avrupa’da hayal olarak nitelendirilen noktaya geldik. Chelsea karşısında tarihi bir sınav vereceğiz. Bu atmosfer içinde, transferimi gündeme getirip, takımın motivasyonunu bozmak istemiyorum. İspanyol kulübünün teklifine teşekkür ediyorum" mesajsını gönderdi. Öte yandan Chelsea’nin pazartesi günü İstanbul’a geleceği açıklandı.

Hiç yorum yok:

 
spor haberleri-spor haberleri-İzmir spor-youtube