19 Mart 2008 Çarşamba

Carlos, Zico'nun yardımcısı olacak

Don Balon’da yer alan röportajında kariyerinden, Fenerbahçe’nin Şampiyonlar Ligi’ndeki şansını kadar önemli açıklamalarda bulunan Roberto Carlos, aktif futbol hayatıne son verdikten sonra Teknik Direktör Zico ile birlikte çalışacağını söyledi. Carlos, “Zico’ya kendisinin altında antrenör olarak görev almak istediğimi söyledim. O da kabul etti” ifadesini kullandı. Zico’yu Fenerbahçe’ye gelmesinde önemli bir etken olarak nitelendiren Brezilyalı yıldız, “O dönemde İtalya, İngiltere ve Brezilya’dan çok ciddi teklifler aldım. Ama ben Murat Özaydınlı’ya söz vermiştim ve sözümü tuttum. Türkiye’yi tercih etmemin ne kadar doğru bir karar olduğunu her geçen gün daha iyi anlıyorum” şeklinde konuştu.

EŞİ BENZERİ YOK

Real Madrid’te birçok yıldızın arasında iken, Türkiye’de farklı bir muamele gördüğünü kaydeden Brezilyalı oyuncu, “AmA Fenerbahçe’de her oyuncuyla eşitim” dedi. Türkiye’deki seyirci profilinin Madrid ve Barcelona’dan çok daha üstün olduğunu söyleyen RoCarlos, “Ben hayatımda böyle bir atmosfer görmedim. Tribünler saatler öncesinden doluyor. Televizyonlar maçtan çok önce yayına başlıyor” diye konuştu. Real Madrid’e Fener formasıyla Barnebau’da gol atması durumunda sevineceğini dile getiren Carlos, Chelsea eşleşmesi ile ilgili olarak da “Biz Sevilla’yı eleyerek gücümüzü gösterdik. Chelsea’den korkmuyoruz. Şanslarımız eşit” yorumunu yaptı.

Hiç yorum yok:

 
spor haberleri-spor haberleri-İzmir spor-youtube