7 Mart 2008 Cuma

Fener'in Milli takıma katkısı yüzde 100 olur

F.Bahçe'nin, Şampiyonlar Ligi'ndeki tarihi başarısına, Milli Takım Teknik Direktörü Fatih Terim'den övgüler geldi. FB TV'ye konuşan tecrübeli hoca, sarı-lacivertli ekibin her atağa atakla karşılık veren, oyunun kontrolünü elinde tutan bir takım olduğunu belirterek, "Bu başarıda emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. Bunun ardından özellikle milli futbolcularımızın artık maçlara kendilerinden daha emin çıkacaklarını düşünüyorum. Bu başarının milli takımada katkısı yüzde 100 pozitif olacaktır. F.Bahçe normal sürede turu geçseydi, kaleci Volkan belki yine yediği gollere üzülecekti. Ama penaltılardaki rolü onun geri dönüşünün daha güvenli olmasını sağladı. Bazıları 'Sevilla iyi oynamadı' diyebilir. Ama oynatmamak da marifettir. Ben ilk 10 dakika haricinde Sevilla'yı göremedim" dedi. F.Bahçe'nin eski başkanı Ali Şen ise daha iddialı konuştu. Rakip olarak gönlünden İngiltere'nin Chelsea takımını tercih ettiğini ifade eden Şen, "Büyük bir marka ama takım içinde sürtüşmeler, tartışmalar yaşanıyor. Bu bizim lehimize olur diye düşünüyorum. 21 Mayıs'ta Moskova'dan Şampiyonlar Ligi kupası ile geri döneceğiz" diye konuştu.

'FİNAL DEVRİM OLUR'

Ayrıca yine aynı programa katılan Yılmaz Vural ile Ziya Doğan da Fenerbahçe'nin başarısının Türk futboluna olumlu katkı yapacağını söylediler. Doğan, Fenerbahçe'nin final oynamasının Türk futbolu için 'devrim' anlamına geleceğini de belirtti.

Hiç yorum yok:

 
spor haberleri-spor haberleri-İzmir spor-youtube