9 Mart 2008 Pazar

Alex, Yıldırım'a şimdi inandı

Fenerbahçe Kaptanı Alex’ten samimi sözler. Kendisine ait internet sitesine bir yazı yazan Brezilyalı oyuncu, adeta Başkan Aziz Yıldırım’dan özür diledi. 2004 yılının mayıs ayında Fenerbahçe’yle sözleşme imzaladığında, herkesin kendisine, “Neden?” diye sorduğunu açıklayan Sambacı, “O zaman, Başkanımız Aziz Yıldırım, bana Avrupa’da iyi yerlere geleceğimizin sözünü vermiş, ‘2010 yılına kadar Avrupa futbolunda belli bir yer edineceğiz’ demişti. Ancak geçen seneye kadar, buraya gelişim hakkında şüphe duyduğum zamanlar olmuştu. Aziz Başkan’ın kafasındaki bu projelerden vazgeçtiğini sanmıştım. Ama sonra ne kadar yanıldığımı anladım” dedi. Şampiyonlar Ligi’nde elde ettikleri başarıya da değinen Alex şunları söyledi: “Başarı uzak değildi, ama bu kulvarda zamana ihtiyacımız vardı. Takım olarak ne istediğimizi, amaçlarımızı ve sınırlarımızı iyi biliyorduk. İlk önce gruptan çıkmaya çalıştık. Bu, bizim rüyamızdı. Sonraki hayalimiz ise 8 takım arasına kalmaktı. Hayallerimize eleme turunda Anderlecht’i yenerek başladık. CSKA ve PSV’yi yenip, İnter’in ardından grupta ikinci olduğumuzda ilk 8 için hayallerimizi daha da güçlendirdik. Sevilla’yı eleyerek, inanılmaz bir düşü gerçekleştirdik. Hem Fenerbahçe hem de ben, ilk kez böyle bir başarı yakaladık. Artık Avrupa’nın en iyi takımları arasındayız. Buralara gelmek için çok çalıştık ve bu başarıyı hak ettik. Şimdi artık yarı finali hayal etmeye başladım. Avrupa’nın en iyi 4 takımı arasına kalabiliriz. Bu rüyama kimse engel olamaz. Artık Avrupa’da başarı ne demek, bunun tadını çok iyi biliyorum. Bunun yakın bir gelecekte kulüp için rutin bir olay olacağına inanıyorum. Stadımız, taraftarımız, kulübün mali durumu, her şey bunun için uygun. Başkan, yeni planlar yapmaya devam ediyor. Bir gün Brezilya’ya döndüğümde, televizyonda daha güçlü ve her seferinde kazanan bir Fenerbahçe göreceğim ve buna da hiç şaşırmayacağım.”

Hiç yorum yok:

 
spor haberleri-spor haberleri-İzmir spor-youtube