6 Mart 2008 Perşembe

Devler, Alex'in peşinde

Tüm gözler üzerindeFenerbahçe'nin kaptanı Alex, takımının Şampiyonlar Ligi’nde çeyrek finale yükselmesinde büyük rol oynadı. Avrupa’nın devleri Juventus, Inter, Barcelona ve Real Madrid, Brezilyalı yıldıza kancayı taktı. Goal.com’un haberine göre, bu sezon Devler Ligi’ndeki performansıyla tüm dikkatleri üzerine çeken Alex’in üstün top tekniği ile Sarı-Lacivertliler’in maestrosu olduğu vurgulandı. Daha önce Parma’da istikrarsız bir görüntü çizen Brezilyalı için bu 4 takımın büyük bir savaş verdiği ifade edildi.‘24 saat bekliyorum’Brezilya Milli Takımı’na seçilme umudunu hâlâ kaybetmediğini belirten Alex, “Günün 24 saati teknik direktör Dunga’nın beni takıma almasını bekliyorum. Dunga beni çağırırsa, büyük bir hırsla milli formayı giymeye giderim. Şansımın yüksek olduğunu düşünüyorum” dedi. Yıldız futbolcu çeyrek final hakkında ise “Çok iyi bir form yakaladık. Kaliteli futbolcularımız var. Yarı final neden olmasın. Rakiplerimiz bizi tecrübesiz görüyor. Ancak takım oyununu sahaya iyi yansıtıyoruz” ifadesini kullandı.Her yerde FenerŞampiyonlar Ligi’nde güçlü Sevilla’yı eleyerek çeyrek finale çıkan Fenerbahçe’de, Alex asist krallığında zirveyi bırakmıyor. Yıldız oyuncu, 2. tur rövanş maçlarının ardından 6 asistle en üst sırada yer alıyor. Gol sayısını 4’e yükselten Deivid ise, 6 gollü Messi ve Cristiano Ronaldo’yu izliyor. Bu arada Fenerbahçe, kaleyi bulan 52 şutla bu alanda 4. sırada bulunuyor. Barcelona, 63 şutla ilk sırada.

Hiç yorum yok:

 
spor haberleri-spor haberleri-İzmir spor-youtube