7 Nisan 2008 Pazartesi

Zico, başarının sırrını açıkladı

İngiltere'nin Guardian gazetesi, Fenerbahçe'nin teknik direktörü Zico'ya övgüler yağdırdı. Avrupa'nın gözünü Brezilyalı çalıştırıcının üstüne çevirdiğini belirten gazete, Zico'nun Türkiye'nin en popüler takımını Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finale çıkardığını ve bu hikayenin burada bitecek gibi durmadığını yazdı.

'TAKIMI BEN KURARIM'

Guardian, Fenerbahçeli futbolcuların Zico'yla ilgili görüşlerini de yayınladı ve Alex'in, "Bence o Pele'den bile büyük bir futbolcuydu" sözlerine yer verdi. Zico'nun gazetede yer alan sözleri ise şöyle: "Başkan, kulübün sahibi ve benim patronumdur. Takımın durumunu ona açıklamak görevim ancak saha içi kararlarıma karıştırmam. Takımı sadece ben kurarım. Futbolcularıma özgürlük vermeyi severim. Onlara futbolun prensiplerini öğretir ve gerisini getirmelerini beklerim. Oyuncularla diyaloga girerim. Brezilyalılar'da bu konuda pek sorun yaşamadım ancak Türk oyuncular sadece verilen emirleri uygulamaya alışmışlardı. Bu kültürü değiştirdim ve karar almalarını sağladım. Bu yüzden işler iyi gitti."

Hiç yorum yok:

 
spor haberleri-spor haberleri-İzmir spor-youtube